08.47

godmorgon! nu har jag gjort mig iordning och ska snart gå till skolan. natten har varit sisådär. sovit jättedåligt pga. förkyldning och lite annat. efter skolan åker jag nog hem till linus.. så vi får se ifall vi hörs något mer idag eller inte. brukar ju som sagt inte sitta så mycket vid datorn när jag är med honom. men vi får helt enkelt se hur det blir med den saken (:

 jag ska försöka göra så gott jag kan för att få det som vanligt igen. men vet inte om jag kommer att kunna släppa det du sa, det slog mig verkligen rakt igenom hjärtat. men som sagt, jag ska göra så gott jag kan. lyckas jag inte så är jag väl inte den rätta....



måste gå och snyta mig nu, sen gå till skolan. vi hörs! pussen&kramen

Kommentarer
Postat av: sis johanna

fortfarande stavas det inte änkelt! det stavas ENKELT.

2009-04-28 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0