16.28

kom hem för ca. 30minuter sen. har ätit lite och ska alldeles strax hoppa in i duschen.
skolan vad lugn idag, var ju på teater i två timmar och teatern var faktiskt bra. efter skolan så stack jag till videobiljarden som sagt, så nu har jag fått liiiite färg igen iallafall. skönt det!

vad ska ni hitta på ikväll? själv åker jag till linus vid halv sex (så är lite stressad) sen får vi se vad vi hittar på.
men nu ska jag hoppa in i duschen, tror syster min är klar där inne nu. vi hörs lite senare igen. puss på er!

det får bli en sötis bild på tessan bara för att jag saknar henne ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vilken ful bild, har jag tillåtit dig att lägga ut den eller? ;o OMFG!!! men jag saknar dig med och älskar dig ialf <3<3

2009-04-18 @ 00:31:45
URL: http://theresejacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0