16.44

ÄNTLIGEN!!! är jag hemma, fy tusan. har haft ont i min jävla rygg hela dagen, så fort jag tar ett andetag så hugger det till i ryggen och jag vettifan vad jag gjort alltså.. både min idrottslärare och mamma tror att jag sträckt mig. men hur, det är frågan?

iallafall, efter skolan idag så skulle jag till vårdcentralen och göra lite saker och det sög. sämsta läkaren någonsin! om de ska betée sig på det sättet så tänker jag aldrig mer gå till en.
och ja, vad händer idag? inte mycket alls, vila ryggen, plugga och sova. lite tv också tror jag det blir (:

men ska gå och äta nu, vi hörs lite senare igen. ha det så bra så länge! pussen

ett par tråkiga bilder från skolan idag. tyvärr blev det inga fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0