20.41

ohhhh, vad jag är trött! plus att jag fryser som jag vet inte vad. skit jobbigt
min pollen tablett börjar släppa nu också, så det börjar klia i ögonen och allt nu. får inte ens ta en till, MAX en per dag. kuljul!

iallafall, just nu gör jag inte mycket alls. kom hem för typ två timmar sen efter att ha varit på stan med therese, båda var skit trötta så åkte hem tidigt. sen dess har jag inte gjort mycket alls, segat här och ätit godis. jag som skulle tappa ner med godiset... men det är inte så lätt nu när det är påsk och mamma köper flera kg godis. haha! så det får bli efter påsk istället

nu ikväll händer inte mycket alls, kanske spela lite kort med familjen och fixa mina naglar lite. måste måla om dom tror jag
och så blir det att läga sig tidigit, för imorgon drar jag, min syster & mamma till stockholm och checkar läget lite

men ni får ha en bra kväll allesammans så hörs vi kanske lite senare sen. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0