21.11

tjena bloggen! kom hem för ca. två timmar sen och då skjutsade stefan mig till linus på en gång nästan. sprang bara upp och packade ihop lite saker lite snabbt.
så nu sitter jag här och väntar på att han ska ha duschat klart, segast i världen måste jag säga! haha

idag var jag ju som sagt i stockholm och det var mycket trevligt. hittade inte sådär jättemycket faktiskt, fick bara med mig en ända liten tröja med mig hem. hihi! fast jag hittade en jättefin väst aktig liten sak men som tyvärr inte fanns i min storlek där så ska kolla ifall den finns här hemma i min storlek (:

tröjan kan ni få se på lördag eller något sånt, glömde kamera sladden hemma, tyvärr!
men nu är han klar, vi hörs kanske lite senare eller imorgon eller någon annan dag
är inte så blogg sugen när jag är med linus. men ni får ha det så bra! puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0