21.41

förlåt för världens dåligaste uppdatering idag! :( men har inte haft tid

skolan var iallafall helt okej och efter skolan stack jag upp på stan och mötte tessan, vi gick runt och tittade lite. skulle köpa ett solpuder men nepp, det sket sig.. sen åkte jag hem och packade osv. sedan skjutsade mamma mig till bussen, och nu sitter jag hos världens bästa pojkvän! vi har precis tittat på talang och nu tittar jag på berg flyttar in eller heter det så? :D

fick nyss höra en dålig fast sammtidigt en jättebra nyhet! fast det får ni kanske veta imorgon orkar inte ta det nu.
men ska lägga mig och titta på tv nu, pollen gör mig trött och hängig. det suger! men vi hörs kanske lite senare, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0