22månader ♥


hej på er!
har inte haft tid till att sitta vid datorn förens nu. det är ju som sagt min och linus 22månaders dag idag, så vi har bara myst och varit för oss själva idag, super mysigt! ♥ lite tråkigt bara att jag var tvungen att åka hem idag, men börjar ju skolan imorgon och jag har verkligen ingen lust alls. men det är klart att det ska bli kul att komma till en ny skola och till nya lite mognare folk. annars då, när jag kom hem från linus åkte jag direkt upp på stan för att möta upp lina vid videobiljarden så gick vi in där och solade, svettigt men skön! och bättra på brännan är aldrig fel :* så nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan måla mina naglar. vi kanske hörs om en stund igen, puss & kram

Kommentarer
Postat av: j

okej lägger till dig nu så säg till när du lagt till mig:D

2009-08-16 @ 20:57:37
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: lina

Du är med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig!

Så sätt igång och ragga röster nu för ju mer röster du får

ju längre kommer du bli länkad på min blogg ;)

2009-08-16 @ 21:07:01
Postat av: Elena

Åh. grattis till er. (:



Hoppas det går bra med skolan.

2009-08-16 @ 21:58:08
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0