hemm igen

nu kommer det ett kort och snabbt inlägg och jag tänkte bara säga att nu är vi hemma och vi har haft det hur bra som helst på öland med både sol och bad och inge regn alls! vi har haft sån jäkla tur med vädret alltså. JAG ÄLSKAR ÖLAND ♥ jag har tjatat som en tok på linus om att vi skulle stanna kvar ett par dagar till, men nej, det ville han inte. men som tur är är det ju strålande sol här hemma också. iallafall, har egentligen ingen ork till att skriva här i bloggen nu.. men jag gör det för eran skull.

linus är ute och tvättar bilen och jag sitter här och har precis svarat på en del kommentarer, ska alldeles strax läsa bloggar som jag har missat. ikväll ska vi över till mamma och stefan och äta mat sen åker vi hem till mig och stannar där i ett par dagar. så nu vet ni lite. vi hörs snart igen tror jag ♥


förresten, liiite bilder kommer när jag är hemma.

Kommentarer
Postat av: Bubblyheart ♥

Hej, allt bra med dig?

2009-08-07 @ 12:10:41
URL: http://bubblyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men ellerhur! ;D det är så konstigt nu när det blir sommar i sverige äntligen, då blir det ashett istället.. eller så är det att vi är vana vid att de är kallt ;D haha

2009-08-07 @ 13:00:03
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0