min pappa är världens bästa pappa ♥


god kväll på er alla sötnosar!

therese har precis åkt hem och jag sitter här och läser lite bloggar. har 363 inlägg kvar att läsa så jag har ju lite att göra iallafall... *fniss* sitter även här och taggar tills imorgon då det blir liseberg, troligtvis blir det bara jag och linus, men det kommer att bli super kul ändå. en heldag med bara min bebis, det älskar jag ♥ får hoppas på att det blir soligt med lite moln. det skulle vara ett perfekt väder för en dag på liseberg!

idag har jag träffat therese, vi var på stan och fikade osv. var även förbi min pappa och han hade köpt en liten present till mig.
det var en björnborg väska, tack pappa, du ska veta att du är världens bästa pappa!! ♥ och ja, min pappa läser min blogg lite då och då. hehe! men nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och så kanske jag också slänger in en bild på väskan som jag fick utav pappa lite senare sen. vi hörs om en liten stund igen! puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart pappa kollar av bloggen. Älskar dig med. Och lycka till på Liseberg imorgon. Natti natti./ Pappa

2009-08-11 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0