en toppen dag


hej på er!
som ni säkert vet vid det här laget så var jag ju på liseberg igår och därför blev det ingen bloggning. det blev helt andra planer än vad vi hade tänkt oss innan jag gick och la mig. men vid tre i tisdagsnatt ringer min systers kompis och säger att hon ska med till liseberg, så det blev inte speciellt mycket sömn natten innan vi skulle till liseberg. men iallafall, linus kom och hämtade mig och min syster vid åtta, sen åkte vi och hämtade min systers kompis och vid halv nio, nio kom vi iväg och var framme vid halv tolv då vi gick till någon pizzeria i göteborg, vid ett kom vi in till själva liseberg iallafall och det var helt kanon!! vädret var hur bra som helst och allt var på topp. det var verkligen en toppen dag! min syster hann inte spela mer än två gånger sen så vann hon en stor jävla dumle grej på 2 kg. haha! jag var ju så jäkla nära flera gånger men tyvärr, över 100 kr bortslängda på det. men det var det värt.. faktiskt! vid tio när det stängde åkte vi hem och var hemma vid halv två, då åkte jag och linus hem till honom och vi var hemma där vid tre ungefär.. men nu är jag hemma hos mig igen iallafall och idag är jag väldigt trött och sliten och ska bara ta det lugnt. vad ska ni göra idag? nu ska jag lägga in lite bilder på det jag fick tag på innan batteriet i kameran dog... puss & kram så hörs vi senare igen


syrrans kompis emma och syrran

emma

jag och min älskling ♥

linus och jag ska sätta oss i uppsvinget

jag, linus och syrran i uppsvinget (bilden kanske kommer upp i större format senare)

linus och jag i flume ride

det var lite bilder från igår. kanske kommer fler om syrran skickar dom hon tog med sin mobil. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elena

Kul med Liseberg. (:

2009-08-13 @ 18:16:03
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0