Alla hjärtans dag!

Godmorgona allihopa!
allt bra med er så här på morgonskvisten?
med mig är det bara bra, har bara inte vaknat till liv helt än. haha!

orkade aldrig slänge in ett "godnatt"inlägg igår, förlåt!
men jag var så himla trött, somnade nästan på en gång
sak samma, vad ska alla där ute göra idag då?
själv ska jag först åka till min farmor & farfar, har ingen aning om vad vi ska göra där :s
men det bli säkret trevlans.
efter det åker jag hem till min älskling och myser med honom, titta på melodifestivalen ska vi göra
eller iallafall jag! han tycker inte spciellt mycket om såntdära. haha :D

men nu ska jag nog gå och ta mig lite frukost. vi höres senare!
Pusspuss/alexandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0