första dagen i skolan efter sportlovet

..ärligt talat så sög det! jag har ingen ork längre!!!!!!!! jag vill inte till skolan igen, aldrig mer!
inte till engelbrekts bajs skola iallafall): ohhhhh, ge mig sommarlov o grejer nu tack

nu ska jag inte gnälla mer på det, kom hem från skolan för en stund sen
och nu har jag precis ätit lite tacos som blev över från igår. så jävla gott!
och jag är skit trött, skolan tar död på mig helt ärligt talat.

men nu tänker jag slöa och läsa lite bloggar. vi höres nog senare, pusspuss!

bort med vinter nu!
jag vill ha sommar!
värme o sol<3

Kommentarer
Postat av: evelajna

haah tack detsamma!

2009-02-23 @ 16:15:24
URL: http://evaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0