frågor och svar om mig

Ditt namn?: Alexandra Häggblad
Födelseår?: 1993
Hur lång är du?: 1,69cm
Din hårfärg?: Mörkblond(?)
Vad har du för skostorlek?: 38-39
Har du använt någon hårprodukt idag?: Nej
Spelar du något instrument?: Nej
Biter du på naglarna?: Nej
Är du singel?: Nej, jag har världens bästa. hihi :*

Din första tanke när du vaknar?: Vad är klockan?
Hur många kuddar sover du med?: Fem
Vad sover du i?: Trosor och en stooor t-shirt
Sov du ensam inatt?: Nej, med linus. såå gosigt♥
Vad gjorde du klockan åtta imorse?: Sov

Vem vet mest om dig?: Linus & Lina
Vad vill du ha just nu?: Sommar & lite värme skulle inte vara fel
Kommer du överens med dina föräldrar?: Jovisst, oftast iallafall.

Hur svarar du i telefonen hemma?: Hej det är Alexandra
Hur svarar du i mobilen?: Det blir oftast "a hallå?"
Favoritårstid?: Sommar♥
Favorit mat och dryck?: Finns många jättegoda maträtter men cola är nog den bästa drycken

Längtar du mest efter just nu?: Sommar tror jag
Vad luktar det nu om du sniffar lite?: Typ tacoköttfärs
Saknar du någon just nu?: Javisst gör jag det
Snus eller cigaretter?: Jag föredrar ingenting av det

Vad har du för planer till helgen?: Får se
Sprit, cider, vin eller öl?: sprit eller cider tror jag
Vem får en kram?: Stella♥
Vem får en puss?: Den kan linus få :*
Hund, råtta eller katt?: Kissekatten
Har du några husdjur?: En kissekatt, ja



Nu vet ni lite mer om mig osv. haha
näe, men seriöst, jag hade skit tråkigt. förlåt):
men snart börjar mia & klara, då blir det nog en hel del skratt
hörs nog mer efter det.

ingen direkt märkvärdig bild, men det är väl skite samma? :D

Kommentarer
Postat av: lina

hihi tja snygging ;* ses i veckan?

2009-02-23 @ 08:47:29
URL: http://llinaush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0