sängen putta bort mig

ja, nu har jag precis vaknat och sängen vill verkligen inte ha mig där längre):
den gjorde så att jag inte kunde somna om, skit säng!
har fått as ont i min rygg nu igen också, är det pga. sängen eller?

idag blev det ingen skola för mig iallafall, fråga mig inte varför
men så blev det bara. ska träffa tessan sen och hon sussar hos mig inatt. MISIGT♥

men nej ni, nu ska jag gå och fixa lite frukost, är vrål hungrig :o
vi höres senare! ha en bra dag, pusspuss!

i miss my baby!):
ohh, inte träffat han förrens i onsdags morse och då var ju inte allt på topp heller
så jag får vänta tills imorgon då..detta suger!
men det är gött att tessn kommer och ger mig sällskap inatt då iallafall (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0