10.56

godmorgon sötnosar! har ni sovit gott? inatt har jag sovit otroligt skönt om man bortser från min dröm. jag har börjat drömma så himlia konstiga drömmar nu för tiden och jag förstår inte varför. skit skumt! idag vet jag inte vad som händer. funderar på att åka iväg och sola men jag vet inte om det blivit 18års grän än. är det någon som vet ifall det blivit det eller inte?? skulle vara schysst om ni berättade för mig isåfall. hihi! senare sen kommer linus och hämtar mig, då ska vi förbi biltema och fixa lite saker sen åker vi hem till honom. mysipysi! :* men aja, nu ska jag vara lite social mot tessan på msn (: vi hörs om en liten stund igen. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Paula

fiin blogg du har ! :) Kolla gärna in min..

2009-07-08 @ 11:25:18
URL: http://ppaulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0