13.31

förresten, innan jag sätter på mig kläder osv. så tänkte jag tipsa er med två väldigt bra saker.


tips nummer 1.

det här är en peeling som jag verkligen älskar! jag använder den så ofta jag kan/hinner. den tar försiktigt bort orenheter och döda hudceller. den är väldigt lätt att använda, du masserar bara in peelingen på kroppen när du duschar och du får en mjuk och len hy och du känner dig hur fräsch som helst efter att du använt den. jag kan verkligen rekommendera den! jag vet tyvärr inte vad den kostar, fick den av min kära syster när jag fyllde. men den finns säkert på tillexempel, kicks, hm, åhlens osv. 


tips nummer 2.

det här är en fotvårds-salva som jag använder varje gång efter att jag duschat. vet faktiskt inte varför den heter "fotvårds-salva" för man kan använda den överallt där man är torr. jag brukar även använda den på min händer, det är bra för nagelbanden. fotvårds-salvan mjukar upp huden och det känns på nolltid! huden blir len som en babyrumpa (: jag är inte säker var ifrån den kommer, men tror att den kommer från apoteket och vet inte priset på den heller. (mor min som köpt den) hehe.


nu blir det iallafall att klä på sig, och jag hoppas ni fick lite inspiration från mina tips. rekommenderar båda skarpt mycket! kram på er (:

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Jätte fin blogg! :D



Hoppas du får en skön kväll! :D

2009-07-10 @ 18:58:01
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0