17.31

hej på er!  allt bra med er? med mig är det bra förutom att jag har druckit alldeles för lite vatten idag så huvudet känns inte så där jättebra. har inte gjort så mycket idag förutom att farmor ringde mig imorse vid tio, halv elva någon gång och frågade om jag vill ville komma bort till henne och farfar som låg i parken och solade lite. så jag tog cykeln och cyklade dit. efter en stund kom vivi, pesten, pappa och malin också. så det var trevlig (: nu har jag nästan precis kommit hem efter att ha varit iväg med min dator, internet på min har ju inte funkat på en hel vecka nu så nu håller vi på och omställer den. heter det så? aja, ni fattar nog vad jag menar iallafall. haha! nu ska jag gå och ta mig lite vatten innan jag exploderar. puss och kram

fukosten imorse på balkongen.
en äggmacka, yoghurt med banan i och ett glas oboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0