21.48


här sitter jag och äter min vaniljmunk och dricker min oboy. tog mig en banan också för att jämna ut onyttigheten också. haha! - smart tänkt alexandra.. sitter också och läser lite olika blogginlägg och lyssnar på lite härlig musik. är det någon som vet någon skön/härlig musik så kan ni ju berätta det för mig. hihi :* har slängt på mig mina myskläder också. så det är mysigt att sitta här och mysa för mig själv. mamma är ju på jobbet så sitter här i ensamheten helt själv. men som sagt, det är bara skönt! :) nu ska jag fortsätta med det jag håller på med. vi hörs väl om en stund igen. puss på er
♥♥♥

jag i mina ursköna myskläder.
mysdress - vila
linne/tunika - ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0