26 juli


god dag på er! allt bra?


med mig är det iallafall bra med, lite trött och sliten bara. jag och linus vaknade vid halv tolv ungefär, då gick vi ner och åt fruksot. sen började linus städa sitt rum och jag läste klick som jag inte har hunnit läst klart sen i fredags. sen kommer linus bror och säger att vi ska åka till örebro?! öhm, jaha? så då var det bara att dra på sig kläder och packa ihop mina saker lite snabbt för dom skulle skjutsa hem mig och nu är jag hemma och kom hem för ca. en halv timme sen. sitter och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. ska inte göra mycket alls idag heller, blir att gå ut och gå senare och städa mitt rum lite. vad ska ni hitta på dag?? nej, nu ska jag packa upp mina väskor och sedan läsa lite bloggar. vi hörs om en stund igen! puss & kram ♥


om en vecka, älskling!!! :D åhgud så jag längtar ♥

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

söt bild =)

2009-07-26 @ 17:10:39
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0