godmorgon



g
odmorgon sötnosar! har ni sovit gott?


jag har iallafall sovit jättegott i min nybäddade säng. vaknade vid halv tio då jag gick ut och satte mig på balkongen med lite frukost. funderar på att gå ut och sätta mig där en stund igen och måla om mina naglar. får se hur det blir med den saken (: åker hem till mitt lille hjärta sen och stannar till söndag. vi har ju som sagt 21månader tillsammans idag ♥ - jag älskar dig min lille älskling!!

vad ska ni hitta på för något idag?
aja nu måste jag sätta igång. har en del bloggar att läsa och en del kommentarer att svara på. vi hörs senare igen! kram på er

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej :) svarar på kommentarer o sen ska jag äta frukost :p

2009-07-16 @ 11:42:24
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0