godmorgon


godmorgon allsesammans!
har ni sovit gott?

jag har iallafall sovit mycket gott med en therese bredvid mig, igår efter att vi kollat klart på filmen så var jag jättetrött så jag gick och borstade tänderna osv. på en gång! sen ringde jag och sa nattinatt till linus och sedan somnade jag på en gång nästan. mycket skönt! annars då, idag ska jag hem till mina kusiner och fira min kusin som fyller 6år. grattis albin! sedan blir det att åka och fixa lite saker som jag måste ha med mig till öland och också börja packa, vi åker redan kanske imorgon så det blev lite fullpackat idag.. men det ska vi nog lösa (: vad ska ni hitta på för något idag? nu ska jag säga hej då till therese för hon ska åka iväg och jobba. så vi hörs lite senare igen! puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

söt bild :D

2009-07-29 @ 11:11:02
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0