grattis albin ♥

nu är jag hemma igen och det tycker jag är riktigt skönt! är så jäkla trött så det finns inte. det var iallafall mycket trevligt hemma hos mina kusiner osv. det var så länge sen man träffade dom och dom börjar verkligen bli stora nu. (: när vi skulle åka så erbjöd sig min mosters pappa oss att skjutsa hem oss, så visst vem vill inte hellre åka bil än buss liksom. när vi kom hem åkte vi till öob istället för upp på stan. köpte mig balsam, våtservetter och tandkräm. allt annat har jag redan här hemma!

nu står mamma i köket och lagar mat, det blir stekt potatis och korv eller vad hon nu sa. senare ikväll ska jag upp på en powerwalk. känner att det behövs! skippade ju den igår eftersom att therese och jag hade annat för oss. men nu ska jag lägga in dagens outfit på datorn så att den kommer upp snart. så håll utkik! puss på er så länge!

fick bli en två års gammal bild på sötis albin
som också är tagen med min gamla mobil


nej nu var det visst mat, så jag slänger in dagens outfit efter maten. ♥

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

2009-07-29 @ 18:26:10
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Postat av: sofia

världens bästa albin. när jag kom till maria hade ni precis åkt lite trist

2009-07-29 @ 20:41:58
URL: http://vanillabooiii.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0