hemma igen



hejsan på er!

har inte kunnat uppdaterat förens nu, tyvärr ): men vid halv elva imorse så ringde linus mamma och väckte oss för att be oss att åka till karlstad till IKEA och visst, linus hade ju lovat henne men kanske inte så tidigt. hehe! men så blev det. blev att skynda sig upp ur sängen och göra sig i ordning lite snabbt. efter att vi hade varit där så skjutsade han mig till mamma och stefan så åkte vi och lämnade och hämtade hans barn och kompisar osv. sen skjutsade stefan mig och mamma hem hit. så nu är jag alltså hemma, skönt det! men inte så skönt att få åka ifrån älsklingen min.. men nu får vi längta efter varande lite. det behövs också i ett förhållande ♥ 

har varit hemma nu i ca. en timma. men min dator har varit helt knasig så har inte fått igång den(?) så jag hoppade in och tog en dusch, rakade benen, peelade mig osv. så nu känner jag mig mycket fräsch! ikväll blir det bio med min saknade therese, ska bli mycket kul! har inte varit på bio på hur länge sen hels. vad ska ni göra för något ikväll? yey, nu känner jag att magen börjar kurra så nu ska jag gå och hämta mig lite vattenmelon och sedan läsa lite bloggar också. vi hörs om en stund igen. puss & kram ♥

har jag dig, har jag allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0