stella är tillbaka!! (:

sådär, nu är jag hemma hos linus. fick stressa som f*n förut. var helt svettig när jag satte mig på bussen. haha! men vi har fräschat till oss lite nu och sådär. det kommer nämligen lite folk hit för att gratta linus halvbror sebastian som fyllde 19 i tisdags. grattis i efterskott! mamma ringde förut också och sa att hon hittat stella. puh! vilken lättnad. hon hade tydligen laggt sig nästhögst upp i vårat handdukskåp, bakom alla handdukar också. hon är lite knäpp nu när det är så varmt osv. ute. så hon kan lägga sig på alla möljliga konstiga ställen. men nu sa jag alldeles strax slänga in en dagens till er. måste bara lägga in bilderna på datorn. vi hörs snart igen :)

världens bästa stella/katt ♥♥

Kommentarer
Postat av: Nina

sööt =)

2009-07-16 @ 16:49:18
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0