stor städning

puh! äntligen klar. har verkligen stooor städat mitt rum, plus möblerat om. har också bäddat nytt i sängen. så nu är det hur fräscht och fint som helst på mitt rum. hihi! när mamma och jag var på vind förut och letade kläder så hittade vi ingenting.. hon har förmodligen kastat det mesta innan vi flyttade så det var ju synd. men nu är jag iallfall jättesvettig och äcklig så nu ska jag hoppa in och ta en dusch innan klockan blir alldels för sent. sen ska jag ringa och säga natti till älsklingen, han ska ju upp tidigt imorgon :) men vi hörs lite senare igen. puss & kram på er mina sötnosar!! ♥

min gosihörna ♥

och min fula datahörna....


imorgon ska jag försöka få upp lite på väggarna också.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din röst :) vad har du för dig då?

2009-07-27 @ 23:51:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

oj vad fint det blev =) jag behöver oxå städa =)

2009-07-28 @ 04:14:34
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0