00.12

hej på er igen! första och sista inlägget föt idag. har inte varit hemma på hela dagen därför det blivit så dåligt med inlägg här i bloggen! plus att nu när det är fint väder så orkar man inte sitta hemma framför datorn osv. man vill bara vara ute (:

runt elva idag åkte jag och linus till skagen och sola o bada med mamma och stefan +barnen, lite senare sen kom emil och lina också. sen vid halv tre åkte vi till emil och hämtade hans båt så åkte vi ut och åkte lite båt och ring, efter det åkte jag och linus till näset och grillade och spelade kubb med mamma och stefan +barnen. hehe! det har varit en väldigt bra dag idag måste jag säga. imorgon blir det att steka ute i solen hela förmiddagen också. hihi! så vi hörs imorgon igen någon gång på eftermiddagen. ni får ha en fortsatt trevlig kväll. haha!

ps: ska försöka få tag på lite bilder imorgon från idag så ska jag ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0