08.03

ingen uppdatering igår, förlåt! men jag hade inte tid på hela dagen. först blev det stressigt på morgonen för att hinna till kyrkan för skolavslutning efter det skjutsa stefan mig och linus till karlskoga där vi skulle på studentfiranden hela kvällen. sen när vi kom hem var vi så sjukt trötta att jag somnade med smink och att ingen av oss hade borstat tänderna. tur att vi vaknade senare på natten för att kunna ställa klockan osådär. linus skulle nämligen upp och jobba tidigt imorse och jag skulle med bussen hem. så nu har jag precis kommit hem och ska snart göra lite frukost till mig. men först tänkte jag bara berätta för er att jag fick ett stipendium igår för att jag har tydligen har höjt mina betyg mest ifrån min klass sen åttan, så det var lite kul. fick ett presentkort på 400kr på akademinokhandeln.. men lite tråkigt att se att man fått ig i engelska bara. men det ska vi kämpa upp nu under sommaren då jag ska gå sommarskola. haha! börjar redan idag kl 13.00 - 15.00 inte så länge. skönt! men aja, bilder från igår kommer! ska bara försöka fixa kamerna, den vill inte sättas på. men vi hörs om en stund igen. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0