14.29

nu funkar det igen. så nu ska jag berätta lite för er om min förmiddag osv, kom hem vid halv ett, kvart i ett någon gång efter att ha varit i sommarskolan. fick skjuts utav linus pappa dit imorse eftersom att linus och han ändå skulle till sjukhuset här i örebro. när jag kom hem från sommarskolan gjorde jag inte mycket alls, satte mig här och läste lite bloggar osv. och nu har jag som sagt precis ätit min jättegoda lunch...två mackor och oboy. inget att hurra för direkt. annars idag händer inte så mycket mer, kanske skulle träffa therese en stund och sen måste jag läsa 30 jä*la sidor i en engelsk bok. kuljul! får försöka klämma in lite the sims där i mellan också. vad ska ni göra idag? svara på den frågan så hörs vi snart igen med en dagens outfit. OM det funkar att lägga in bilder här på bloggen, verkar vara det som är felet. men får försöka tills det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0