15.11

16år idag!!
idag är det alltså min dag. men firar inte så mycket idag. blir mer på fredag då släkt kommer hit. vad jag har fått idag kan ni få reda på en annan dag, orkar inte just nu. ska hoppa in i dusche när som helst och plus att jag sitter på syrrans dator för att mitt internet fortfarande inte funkar. vet fan inte vad felet är!!! blir lite smått tokig snart alltså

men aja, ska hoppa in i duschen nu och sedan fixa lite. sen åker jag till linus och sover där inatt. så får se ifall bloggar något mer idag. men ni får ha det så bra så hörs vi senare eller imorgon! pussen

Kommentarer
Postat av: therese

du är värd det allra bästa, bästavän<3

2009-06-24 @ 18:42:44
Postat av: Johanna

grattis i efterskott:*

<3

2009-06-26 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0