15.24

jag ber verkligen om ursäkt för den usla uppdateringen idag. men vaknade vid nio av att solen lös in på mitt rum. sen gick jag upp och pratade med mamma sen raka vägen ut i solen. så där har jag suttit hela förmiddagen, sen nu har jag försökt i någon timma att komma in på internet på min datorn. men nehe? :o det funkar tamefan inte.. så nu har jag lånat syrrans dator och hoppas att det är ok. om ett litet tag kommer tessan till mig, då ska vi eller jag iallafall gå till affären för att köpa lite indigrienser för att kunna baka bullar. mummsigt värre! sen måste jag städa lite på mitt rum, det är så skitigt på golvena så ujujuj... men aja, nu ska jag fixa i ordning lite. vi hörs väl senare igen med dagens och allt som jag hade tänkt ladda upp nu. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0