18.08

tjenixen! har inte haft så mycket att skriva om idag. pga att jag inte har gjort någonting speciellt mer än sommarskolan som ni redan vet. har annars bara varit iväg till affären med mamma, suttit och pratat med mamma och hennes kompis och sedan beställt ett par skor och en jacka från hm +lite saker till mamma, så vi får hoppas att det kommer snart. hehe! eller jackan vet jag redan att den kommer i slutet av juni. annars har jag inte gjort mycket mer. har precis packat och "städat" i en klädlåda med massa kläder där jag mest har "slö-kläder" eller vad man ska säga. linus kommer och hämtar mig om ca. en timma. tills dess vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. kanske testa syrrans the sims 3 som hon fick hem på posten idag? ska troligen bli mitt också faktisk, för jag ska betala halva. hehe! men aja, vi hörs väl lite senare igen. puss på er så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0