18.58

godmiddag! vaknade precis och kände att magen kurrade som attans. då klev jag upp och värmde lite på spagetti och köttfärssås, så har väl vaknat till liv lite nu iallafall. men fryser som tusan det gör jag allt! så det blir nog att lägga sig i badet om en liten stund. sen vid åtta är det ju en japansk tv-show som jag ska titta på. det börjar bli spännande nu, vem hejar ni på? jag vet faktiskt inte vem jag håller på, både anna book och dogge åkte ju ut, och det var dom jag hejade på. men nehe jahaja, nu ska jag nog hoppa i badet och försöka piggna till lite eller om jag somnar där i vattnet. vi får se (: hörs!

två bilder från förra sommaren då vi kom hem från öland och jag mådde jättedåligt
och på tal om öland så kanske jag och linus åker ner dit över midsommar. hoppas!
längtar som skjutton tillbaka ner dit.. men aja, nu väntar badkaret! :*

Kommentarer
Postat av: linus :)

säver di? :) <3

2009-06-12 @ 16:02:22
Postat av: Alexandra

sv: hihi, ja det gjorde jag bubbis :)<3

2009-06-12 @ 16:06:44
URL: http://imalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0