19.26

nu är jag hemma efter att ha varit hos linus hela helgen. det har varit helt underbart! saknar honom redan, det är så otroligt jobbigt att åka ifrån honom.. men jag får stå ut tills på onsdag. idag åkte vi och sola o bada med lina och emil i degerfors sen åkte vi och käka, han tog sig en pizza och jag en kyckligsallad. sen var jag tvungen att åka hem eftersom att jag skulle åka med mamma och stefan. så vi har varit och handlat och nu står dom och lagar mat. så snart blir det käk och jag är inge hungrig alls, har bara väldigt ont i mitt huvud! druckit för dåligt skulle jag tippa på. men aja, nu ska jag gör annat. vi hörs snart igen, då jag troligtvis kommer med lite bilder från veckan. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0