22.15

som sagt, jag bloggar inte mycket alls nu för tiden och varför vet jag inte riktigt, men tror att det är för att jag är så jäkla trött på dagarna.. men jag hör väldigt många tjata på mig om att jag ska börja blogga mer igen osv. så visst, jag ska verkligen försöka!! men kan inte lova något.
iallafall, idag har min syster & min kusin tagit studenten så vi hade lite "fest" hemma eller vad man ska kalla det. hehe! vid fem åkte jag och linus hem till honom, så nu sitter vi hemma hos honom med en varsin dator och gör ingenting! dom har massa finska gäster här så det babblas bara massa fiska här nu. haha! det är nämligen så att linus farbror ska ha 50års fest imorgon och då har dom bjudit hit massa släkt ifrån finland. så det ska säkert bli trevligt :) men nu ska vi titta om det är någon bra film eller något på tv. vi hörs förhoppningsvis senare ikväll annars imorgon. och bilder från studenten idag ska jag försöka fixa. vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0