22.39

hej igen! nu har therese precis åkt och jag ligger i sängen och väntar på ett linus ska ringa och säga godnatt. han ska ju upp tidigt imorgon och jobba och jag tror att jag ska titta på bigbrother lite senare. men får se ifall jag orkar. har fått lite ont i huvudet igen.. therese och jag har inte gjort så mycket, köpt pressent till hennes mammas kille som faktiskt fyller på samma dag som mig, alltså på onsdag. hehe :D sen har vi inte gjort så mycket mer, kom hem till mig vid ca. halv tio och då spelade vi lite the sims osådär. vad har ni gjort nu ikväll?
en sötis tess bakifrån... den ända bilden jag fick, tyvärr! ♥


pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud hur jag ser ut :o hur går jag egentligen? som ett jävla troll hahah, <3

2009-06-22 @ 23:10:35
Postat av: lina

hihi vad kort och söt therese ser ut :Dhihi<3

2009-06-23 @ 00:14:19
URL: http://mylifeinwords.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: världens sötaste tessi! :)

2009-06-23 @ 00:34:41
URL: http://imalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0