22.59

nu är jag här igen...

har fortfarande inget internet på min dator och ingen vet vad felet är! både mammas kille som fan är data expert fattar inte vad felet är och inte linus heller som är rätt bra när det gäller datorer.. så nästa vecka ska jag lämna in den, fast det är annat som jag också vill fixa med den. så ni får stå ut med lite dålig uppdatering. kom iallafall nästan precis hem till linus efter att ha varit hemma hos mig och haft lite "kalas" för mig. fyllde ju som sagt i onsdags. fick för det mesta pengar och fina blommor :) kan visa er allt jag fått när jag fått igång internet också. då jag har en massa andra bilder också att visa er. men nu ska jag vara lite social mot mina vännor på msn. vi hörs om en stund eller imorgon igen! pussen & kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0