23.13

hej på er! nu är jag hemma igen, eller kom hem för ca. en timma sen. har packat upp väskan och lite sådär. har varit hur underbart som helst att få vara där nere! om jag kunde så skulle jag nog stanna en vecka till, men både jag och linus har massor med saker att göra denna vecka. så vi åker ner igen om sisådär fyra-fem veckor igen. tänkte lägga upp lite bilder här nu, tog inte så mycket kort men jag lägger upp lite av det jag har.

älsklingen min påväg ner

bubbisen

folk dansar runt stången

"björnen sover, björnen sover..."

här var det lekar, hoppa säck

sen blev det "åka skidor"

tobbe och pernilla

martina, tony och mathilda åker brandbil

minigolf

minigolf

hejdå öland, ses om ett par veckor igen..

saknar redan öland...det är så jäkla skönt att vara där! menmen, nu är jag iallafall hemma i min egna säng och kan inte göra någonting åt saken. linus ringer nog när som helst och säger godnatt, sen blir det sovtime för imorgon ska jag upp tidigt för att åka till skolan igen... hoppas på sista dagen imorgon, annars på tisdag. men vi hörs imorgon igen! sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0