20.37

jag är fanken sämst på att uppdatera här i bloggen på helgerna.. men det är så det när jag har annat för mig. men ska försöka att bli lite bättre iallafall. kom iallafall hem för ett par timmar sen. åkte med mamma och stefan så jag slapp ta bussen, skönt det! har precis ätit varma mackor och nu sitter jag framför tv:n och tittar på något äckligt program på någon konstig kanal med mamma och på min systers dator eftersom att hon spelar the sims 3 på min. blir väl att lägga sig tidigt ikväll, ska ju upp till sommarskolan imorgon. men aja, slänger väl in ett litet godnatt-inlägg innan jag går och lägger mig. puss på er så länge


bjuder på en bild på mig och bubbis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0