08.45

godmorgon mina små läsare! (: allt bra med er? med mig är det iallafall bra med. ovanligt pigg också!
nu sitter jag här och väntar på att plattången ska bli varm. våran vanliga som vi alltid andvänder har också gått sönder och funkar inte över huvudtaget så nu får jag andvända den gammla urdåliga skiten!

vad händer idag då? jo, nu snart ska jag till skolan sen blir det att träffa therese & lina så drar vi ut till lager en snabbis, sen vid halv fyra börjar boxningsträningen. ska bli kul! det var så länge sen jag testade boxning.

men ni får ha en jättebra dag allesammans så hörs vi senare ikväll någon gång. puss&kram

dagens outfit:
stort linné från indiska
jeanstights från vila
biege kofta från cubus
(hade samma outfit någon gång förra veckan, jag vet! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0