09.01

gör ett snabba ryck här nu då, min buss kom om ca. 15minuter så har lite bråttom
igår när jag skulle lägga upp ett godnatt inlägg och lite bilder på inläggen så gick det inte. något var fel
så det var ju lite synd..

men iallafall, idag efter skolan åker jag nog direkt till linus. skiter nog i träningen idag också pga. att alla är sjuk och therese och jag är ju inte så haj på det där med träningen eftersom vi aldrig varit där. hoppas det är oki för henne♥

nu får ni dagens outfit sen måste jag springa till bussen
linné från ginatricot
ett stort linné över från cubus
kofta från cubus
jeanstights från vila (mina favvo bisser)


skitig speger, i know!

men nu måste jag rusa, hörs kanske sen om jag har tiden till datron hos linus
ni får ha en bra dag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0