09.20

godmorgon, nu har jag vaknat och gjort mig i ordning lite. trött som tusan är vad jag är!
inte världens bästa natt om man säger så. menmen, det löser sig väl..

vad ska ni hitta på idag då? hos mig händer det inte mycket alls, blir skolan som vanlig sen tar jag väl bussen till linus och sover där inatt. får se om det blir träning idag eller inte. är verkligen otaggad! är på sånt kasst humör så a, vi får se helt enkelt

men nu måste jag gå på toaletten och sedan gå till bussen. men vi hörs kanske senare, när jag kommit till linus.
ni får ha en bra dag! puss&kram♥

ser ni?! (: solen tittar fram, det är det ända pluset för dagen


dagens outfit får ni alldelestrax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0