09.53

tjabba tjena hallå, godmorgon! allt bra med er? ^^ med mig är det väl sådär, känner att detta kommer bli en dålig dag
så får hoppas på att dom i skolan gör mig på ett bra humör, plus att jag är nervös! hihihihihih gaah, säger icke varför
kan säga senare tror jag! tummarna i händerna nu iallafall!!!!!!!!

iallafall, har försovit mig): och det suger så det kan vara en sak som gjort mig sur/irriterad, plus att jag har utvecklingsbajssamtal idag. orkar egentligen inte det, men måste ju tyvärr.
min buss går om tjugo  minuter, så har inte så bråttom nu. men efter skolan blir det troligtvis träning, synd att inte tessi kunde följa med bara :/ och efter det utvecklingssamtal dårå, sen hem och fräscha till frillan :*

aja, det blev ett kluddinlägg nu, kanske för att jag har miljonertals tankar i mitt huvud.
skit samma, ni får dagens outfit nu. ni får ha en bra dag, puss på er!

jag idag:
svart linné & svart långärmad från ginatricot
mina självgjorda jeans från cheap monday
klocka från diesel



plus skorna från skopunkten i think!

vi hörs senare, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0