11.01

godmorgon! nu sitter jag på en av världens mest segaste dator, det kan jag nog lova. hah!
det är linus mammas eller något.
just nu gör jag ingenting, ska snart gå och göra mig iordning för om ca. en och en halv timme så ska jag med mamma och dom till karlstad och lite såntdär. vad gör ni då?

igår blev det mys framför tv:n, hade så fruktansvärt ont i magen. så det blev robinson och wallander.
vad gjorde ni igår? såg ni också robinson? aldrig i livet att jag skulle falla mig in i att vara med i det iallafall :D

aja, ska gå och mysa en liten stund nu med linus innan jag ska åka sen börja fixa mig lite
vi hörs senare när jag kommer hem. puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0