14.28

nu är jag hemma från skolan, och den var fanimig igen nödvänig dag inte
det ända vi gjorde var o göra ett läxförhör sen delade vi in oss i tjej & killgrupper o snackade om en massa skit
och sen tittade vi på en usel film! kul dag va? hmm, nae skulle inte tro det va

skit samma, har precis packat ihop lite småsaker som jag ska ta med mig till linus. funderar på ifall jag ska ta med mig datorn eller inte..hm, njae alltså fan!
aja, vå får se hur jag gör. nu ska mamma, jag & stefan åka till toysrus och köpa leksaker sen skjutsar dom hem mig till linus
så vi höres igen när jag är hos linus tror jag. ha det så bra. puss&kram♥

ser fan rädd ut på bilden, men den är iallafall tagen imorse. hehe

Kommentarer
Postat av: M

Så söt :)

2009-03-22 @ 17:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0