14.37

tjenisen! ^^ börjar bli lite små trött på bloggen nu alltså, har aldrig något bra/roligt att skriva om
så om ni har några förslag på vad jag skriva om så säg det! det är ju bara kul då liksom
fast nu de senaste dagarna har jag varit dålig med uppdatering för att jag åkte ju till linus igår, och vi mös och sen tränade
sen blev det dusch och tv:n och klockan bara rann iväg så det blev sängdags direkt efter andra avenyn igår
så att ni vet liksom!

men idag i skolan hände inte mycket alls, hade nationella i engelska sen gick jag hem pga. magen.
och nu gör jag inte mycket alls, sitter här och fryser nästan häcken av mig. vad gör ni?

ikväll blir det inte att göra mycket heller, mamma skulle troligtvis köpa slingmedel till mig så det blig nog att slinga & toppa håret. skönt! det är ju voffeldagen idag också, visste ni det? hihi, bara massa gottisdagar jag håller koll på alltså 
så det skulle mor min göra idag också

men känner att magen börjar kurra nu, så ska nog gå och ta mig någonting att äta och dricka varm oboy!
vi hörs troligtvis senare. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0