15.49

nu är jag här igen, kul va? :D haha
linus är och tränar med kommer för hoppningsvis snart hem igen och eva & martina gick nyss iväg på bio
så nu sitter jag här helt själv...inte speciellt kul om jag ska vara ärlig

men vad gör ni då? vad händer ikväll? ska ni se på robinsom som börjar ikväll igen?
jag och linus kanske ser det, jag vet inte ifall vi skulle på bio, män som hatar kvinnor
har hört att den ska vara riktigt bra. så vi får väl se hur det blir

ska lägga mig i sängen och vila lite nu tills linus kommer tror jag, har fortfarande jätteont i magen
men vi höres nog lite senare får vi hoppas, puss&kram sweetisar♥

jag bjuder på en gammal bild

Kommentarer
Postat av: syster johanna

män stavas bara med ett 'n'

2009-03-21 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0