17.08

fy tusan vad jag är trött! sitter här och halv sover, plus att jag är skit deppig. allt suger just nu!
mina betyg är inte alls som jag vill, dom är inge bra alls, ohh! så jag ska verkligen börja försöka att ta skolan på allvar nu dom sista månaderna..kämpa verkligen!
något jag verkligen skulle uppsakatta just nu är sommarlov, fan vad jag längtar! är jag ensam eller? näe, tror inte det va. hela sverige vill nog ha sommar nu, så varför kan inte vädret typ bara spola fram och göra hela sverige skit glada och fixa fram sommar redan tills imorgon?!?!? okej, jag ska sluta fantisera nu..

sitter iallafall här och fixar en sak till farmor & farfar med alla bilder sen vi var i teneriffa, typ 500 bilder om inte mer, skit jobbigt faktiskt.
tror också att jag ska lägga mig ett bad lite senare, är så frusen!

men vi höres lite senare igen, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0