17.20

goddagens! idag blev det skola, skit tråkigt och jag är typ död nu utav den
efter skolan så blev det TYVÄRR ingen träning idag heller pga. problem
så på tisdag då fyfan, om det inte blir träning då då vet jag inte vad jag gör :o
för jag vill verkligen börja röra på mig och göra något vettigt med min kropp inte bara proppa i mig god saker hela tiden

så jag och lina trog till lager en snabbis istället, lina skulle typ kolla på något olite sådär, så jag var snäll och följde med
men nu ska jag sitta här och hungra ihjäl tills maten är klar. är så sjukt hungrig!

ni får ha det så bra och fortsätta njuta av det vackra vädret. hörs senare ♥


jag kan bara inte sluta älska det♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0