17.25

nu har jag precis kommit hem, mötte lina vid ca. halv tre förut istället för vid fyra
vi åkte till lager 157 och tittade lite och inhanldade lite, men ingen solning belv det, tyvärr!):
kanske tar det med linus imorgon? jajajaj!!! weiii det vill jag

iallafall, efter att jag varit med lina på lager olite såntdär så åkte jag och mötte min syster utanför sjukhuset för att vi skulle upp till min farmor (som jobbar där) och hämta ett usb-minne. (:
men nu ska jag sitta här och ta det lugnt, har precis satti på mig mysbyxor också, så det är så skönt så
har fått lite ont i min mage :/

vi höres lite senare, puss&kram
juste! vad jag inhandlade på lagar kommer alldelestrax!
och dagens outfit får nu här och nu:
ett vitt linné & en vit långärmad tröja över från ginatricot
och mina självgjorda jeans från cheap monday
slängde på mig min gammla vårjacka idag också från carlings


Kommentarer
Postat av: syster johanna

du minns det där med att man skriver märket å inte vilken affär, va?

2009-03-09 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0