18.29

nu är jag äntligen hemma. det var verkligen ovärt att följa med till karlstad
skit jobbiga ungar med och massa skit. så dom gjorde mig på ett riktigt surt humör

skulle vilja sitta hemma hos pojkvännen nu, men tyvärr!
sitter iallafall här nu och tycker synd om mig själv. min mage har ont och magont blandat med mensverk är nog inte den bästa blandningen jag varit med om. aaaaaj!

men vad gör ni då? ska ni se beck ikväll? (: det ska jag göra, man kan ju hoppas att mamma kanske har någon godisbit hemma tills dess också, hihi
och ikväll på wipeout är ju linda rosing med, det ska bli riktigt kul att se!

aja, ska fortsätta sitta här och tycka synd om mig nu, vi höres lite senare igen

i bilen påväg till karlstad och vädert har blivit till ett skit väder igen, SURT!

Kommentarer
Postat av: lina

heheh linda rosing kommer faila :D

2009-03-22 @ 19:15:48
URL: http://linaush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0